divorce

هر چند که طلاق واقعه ای تلخ محسوب می شود ولی گاهی اوقات این امر اجتناب ناپذیر خواهد بود.در این هنگام گروه مشاورین دادبخش پویا، شما را راهنمای می نمایند تا حقوق شما پایمال نشده و آسیب کمتری به شما وارد شود.

در زیر چند نمونه از مواردی که وکلای موسسه می توانند در آن به شما یاری برسانند آمده است.

طلاق

با تلاش و پشتکار و تجربه ی فراوان وکلای موسسه سعی بر این می شود تا با احیای حقوق مالی و با کمترین آسیب و خسارات ممکن پرونده طلاق شما خانمه یابد.

طلاق توافقی

امروزه راهی برای رفع بی دردسر کشمکش ها بوجود آمده است, در این راستا گروه با تجربه و متخصص وکلای دادبخش پویا , طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و رهایی از مشکلات موجود و دوندگی های بی امان در دادگاه های خانواده , به شما پیشنهاد می دهد.

مهریه

وکلای مجرب این مجموعه در صورتی که وکیل حقوقی زوجه باشند سعی بر این می شود تا تمام حق و حقوق مالی وی را احیا نمایند و در وصورتی که وکیل زوج باشند تمام راهکار قانونی را در پیش خواهند گرفت تا بیشترین تخفیف برای پرداخت مهریه به زوجه به وی تعلق بگیرد تا زوج کمترین آسیب مالی را ببیند.

نفقه

نفقه نیز یکی دیگر از حقوق مالی زن می باشد که در دعاوی خانواده بر سر آن اختلافات زیادی مطرح است در میان این اختلافات وکلای متخصص در امور خانواده گروه وکلای ما با شناخت دعاوی مربوط به الزام زوج به پرداخت نفقه زوجه و یا اثبات عدم تمکین زوجه و معاف شدن زوج از پرداخت نفقه به شما یاری می رساند.

حضانت فرزندان

گاهی مشکلات و ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست. در این صورت تکلیف کودک چه می‌شود؟ نگهداری و تربیت او به چه کسی واگذار می‌شود؟ در این شرایط است که گروه وکلای با تجربه ما با سعه صدر به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد و شما را از حق و حقوق قانونی تان مطلع می سازد و در این راه تلاش میکند تا کودک کمترین آسیب جسمی و روحی را از واقعه ی طلاق ببیند.